Klienti, ktorí komunikáciu zvládajú výnimočne aj vďaka našim riešeniam

Klientom poskytujeme podporu počas celého životného cyklu projektov. Komunikujeme s nimi a vždy zisťujeme ako naše riešenia plnia ich ciele.

Pridajte sa k našim klientom

Vybraní zákazníci

„Dva dni trvajúca kompletná výmena komunikačnej infraštruktúry, pozostávajúca z viac ako 200 koncových bodov a rozmiestnená v dvoch budovách. To všetko počas normálneho behu a na konci spoľahlivé riešenie bez náročnej údržby a bez výpadkov. Vďaka spolupráci s firmou ALCASYS máme spokojnejších zákazníkov hotela“.

Tomáš Weiss
IT oddělení, GRAND HOTEL BELLEVUE

Prípadové štúdie

Porozumieme vašim potrebám, navrhneme vhodné riešenia, dostaneme ich do života a podporíme vás počas celej doby používania


Ako zlepšiť Customer Experience a Employee Experience súčasne?
Čítaj viac
Blog | Trendy call centier v roku 2023
Odvetvie kontaktných služieb sa neustále vyvíja. Inak tomu nie je ani v roku 2023. Pozrime sa spoločne na trendy, ktoré tento segment formujú.
Čítaj viac
Ako stúpla dovolateľnosť na infolinku o 11 percent po implementovaní riešenia.
Prípadová štúdia s AHOJ!
Čítaj viac
Dôvera obslúži 350.000 hovorov ročne
“Výzvou pre ALCASYS boli naše požiadavky, ktoré boli často šité pre nás a vyvíjali ich takpovediac od podlahy. Výsledkom boli návrhy a riešenia, ktoré dodnes aktívne využívame.” hovorí Martin Červenák, manažér odboru kontaktného centra.
Čítaj viac
BVS vyrieši takmer 10 000 hovorov
ročne automaticky a okamžite.
Čítaj viac
Moderná komunikačná infraštruktúra pre Grand Hotel Bellevue
ktorá šetrí náklady.
Čítaj viac
Technológia prispôsobená firemným procesom
zabezpečí viac ako 1 milión hovorov ročne.
Čítaj viac
Hour zvýšil spokojnosť zákazníkov vďaka vyššej dovolateľnosti
“Dnes vieme optimalizovať procesy tak, aby sme čo najefektívnejšie zabezpečili klientskú podporu bez dopadu na kvalitu.” hovorí zástupca spoločnosti.
Čítaj viac
​

„Priemerne vyriešime viac ako stovku náročných zákazníckych požiadaviek denne (v období ročných závierok a bezprostredne po aplikácií legislatívnych zmien je to aj trojnásobok)“.
Ing. Branislav Horeháj
Výkonný riaditeľ HOUR

Poskytovateľ mzdových a personálnych informačných systémov

„Spoločnosť ALCASYS je našim dlhodobým dodávateľom call-centrových technológií. Už viac ako 6 rokov nám zastrešuje komplexné riešenia, jednak z pohľadu technológií ale aj konzultačnej podpory, čím nám výrazne šetrí čas a hlavne zjednodušuje prácu. Špičkové technológie a flexibilita pracovníkov spoločnosti ALCASYS je pre nás zárukou komfortnej spolupráce aj naďalej.“

Pavol Čus

Generálny riaditeľ

Poďme komunikovať

Spoločne nájdeme cestu, ako dosiahnuť vaše ciele.

Kontaktujte nás