Partneri, vďaka ktorým dodávame špičkové riešenia

Technologických partnerov si vyberáme tak, aby pomáhali našim zákazníkom efektívne komunikovať a dosahovať ciele. Máme s nimi dlhodobé vzťahy, z ktorých budete ťažiť aj vy.

Cloudové riešenie pre kontaktné centrá. Každý rok, Genesys obslúži viac ako 70 miliárd zákazníckych interakcií pre firmy vo viac ako 100 krajinách.

genesys.com

Enterprise riešenie pre digitálnu kolaboráciu (hlas, video, dáta). V cloude, on premise aj hybrid.

openrainbow.com

Customer Experience riešenia, ktoré využívame na zaznamenávanie obrazoviek a hovorov pre manažment kvality v kontaktných centrách.

nice.com

Líder v oblasti poskytovania hlasových komunikačných riešení na pracovisku. Využívame ich media gateways a sieťové prvky pre hlasovú komunikáciu v IP prostredí.

audiocodes.com

Otvorené a inovatívne riešenia pre pozitívnu customer experience. V cloude, on premise alebo aj hybrid.

avaya.com/en

Riešenie, ktoré uľahčuje compliance a optimalizáciu práce v tíme. Využívame ich riešenia pre zaznamenávanie hovorov a kontrolu kvality.

eleveo.com

Riešenie pre bezpečnosť firemných sietí. Vaše dáta a komunikácie budú v bezpečí.

fortinet.com

Aplikácia na hodnotenie spokojnosti zákazníkov priamo v podpisoch agentov alebo po uzavretí konverzácie.

nicereply.com

Riešenia, ktoré umožňujú správu technologickej infraštruktúry vďaka IoT technológií.

hitachiabb-powergrids.com

Široká paleta riešení pre kontaktné centrá od IVR až po chatboty s umelou inteligenciou.

mediatel.ro

Riešenia pre kolaboráciu, cloudové úložiská a komunikáciu v internom tíme. Okrem iného.

microsoft.com

Vývoj konverzačných riešení s umelou inteligenciou a prepojením na existujúce systémy.

nettle.ai

Pokročilé technológie pre rozpoznanie a syntézu hlasu. Zároveň poskytujú biometriu, ktorá umožňuje potvrdiť identitu volajúceho.

nuance.com

Riešenie pre overovanie identity podľa hlasu a prepis reči na text. Umožňuje na základe hlasu určiť demografické údaje volajúceho aj emocionálne rozpoloženie.

phonexia.com

Riešenie pre nahrávanie hovorov a obrazoviek v kontaktnom centre. Poskytuje možnosti analýzy a manažmentu kvality. Zabezpečuje 100% bezpečnosť a súlad s GDPR.

retia.cz

Riešenie pre zber spätnej väzby o kvalite poskytnutej služby. Umožňuje zaznamenať a analyzovať zákaznícku spätnú väzbu.

staffino.com

Hlasové analýzy pre kontaktné centrá. Automaticky rozoznajú tému a vyhodnocujú kvalitu hovorov.

tovek.cz

Partner pre automatizáciu rutinných procesov v kontaktom centre. Pomáha agentom automaticky nájsť dokumenty potrebné na vyriešenie dopytu.

uipath.com

Poskytovateľ riešení pre firemnú komunikáciu. Od hlasu, cez chat až po kontaktné centrá.

unify.com

Poskytovateľ robustných riešení pre komunikáciu hlasom, ktoré sú zreteľné za každých okolností. Používame v riešiach pre “Mission Critical” systémy v doprave.

zenitel.com

Poďme komunikovať

Spoločne nájdeme cestu, ako dosiahnuť vaše ciele.

Kontaktujte nás