
Cloudové riešenie pre kontaktné centrá. Každý rok, Genesys obslúži viac ako 70 miliárd zákazníckych interakcií pre firmy vo viac ako 100 krajinách.

Enterprise riešenie pre digitálnu kolaboráciu (hlas, video, dáta). V cloude, on premise aj hybrid.

Customer Experience riešenia, ktoré využívame na zaznamenávanie obrazoviek a hovorov pre manažment kvality v kontaktných centrách.

Líder v oblasti poskytovania hlasových komunikačných riešení na pracovisku. Využívame ich media gateways a sieťové prvky pre hlasovú komunikáciu v IP prostredí.

Otvorené a inovatívne riešenia pre pozitívnu customer experience. V cloude, on premise alebo aj hybrid.

Riešenie, ktoré uľahčuje compliance a optimalizáciu práce v tíme. Využívame ich riešenia pre zaznamenávanie hovorov a kontrolu kvality.

Aplikácia na hodnotenie spokojnosti zákazníkov priamo v podpisoch agentov alebo po uzavretí konverzácie.

Riešenia, ktoré umožňujú správu technologickej infraštruktúry vďaka IoT technológií.

Riešenia pre kolaboráciu, cloudové úložiská a komunikáciu v internom tíme. Okrem iného.

Pokročilé technológie pre rozpoznanie a syntézu hlasu. Zároveň poskytujú biometriu, ktorá umožňuje potvrdiť identitu volajúceho.

Riešenie pre overovanie identity podľa hlasu a prepis reči na text. Umožňuje na základe hlasu určiť demografické údaje volajúceho aj emocionálne rozpoloženie.

Riešenie pre nahrávanie hovorov a obrazoviek v kontaktnom centre. Poskytuje možnosti analýzy a manažmentu kvality. Zabezpečuje 100% bezpečnosť a súlad s GDPR.

Riešenie pre zber spätnej väzby o kvalite poskytnutej služby. Umožňuje zaznamenať a analyzovať zákaznícku spätnú väzbu.

Hlasové analýzy pre kontaktné centrá. Automaticky rozoznajú tému a vyhodnocujú kvalitu hovorov.

Partner pre automatizáciu rutinných procesov v kontaktom centre. Pomáha agentom automaticky nájsť dokumenty potrebné na vyriešenie dopytu.

Poskytovateľ robustných riešení pre komunikáciu hlasom, ktoré sú zreteľné za každých okolností. Používame v riešiach pre “Mission Critical” systémy v doprave.