Zefektívnime vašu starostlivosť o zákazníkov

Investícia do zákazníkov sa vracia rýchlo. Vyberte si riešenie, ktoré vám umožní postarať sa o zákazníkov kvalitne a efektívne.

Naplánujte si konzultáciu

Vybraní zákazníci

Budúcnosť zákazníckej starostlivosti je automatizovaná, avšak personalizovaná

Odbremeňte tím starostlivosti o zákazníkov od neefektívnych a opakovaných činností. Dajte im priestor pre dosahovanie cieľov, či už je to efektívna obsluha tisícov požiadaviek, alebo zvyšovanie zákazníckej spokojnosti.

Venujte sa zákazníkom,
nie operatíve

Integrácia všetkých dát a interakcií zákazníka do prehladnej aplikácie zásadne zefektivní budovanie vzťahov.

Budujte efektívne
procesy a plňte ciele

Reporting v reálnom čase vám ukáže kvalitu, výkon aj vyťaženosť vašich ľudí. Všetko dôležité tak máte pod kontrolou.

Nestarajte sa o riešenie,
to nechajte na nás

Zanalyzujeme vaše potreby a vyskladáme riešenie z overených špičkových technológií, s lokálnou podporou a dohľadom 24/7.

Tento button neviem zmazať

Prečo si vybrať Alcasys?

Či vás je 5 alebo 500, pomôžeme Vám

Navrhneme riešenie na mieru,
opravíme miesta, kde to škrípe

Riešenie nainštalujeme, otestujeme a ručíme za prevádzku 24/7

Zaškolíme tím a odozvdáme tipy a triky na zefektívnenie práce

Poskytneme podporu v slovenčine, češtine a angličtine

Prepojíme komunikačné nástroje s internými systémami

Pripravíme akčné plány na zvýšenie efektivity

„Vďaka riešeniu od ALCASYS začali naši agenti pracovať efektívnejšie. Pri zachovaní počtu agentov na linke zákazníckej podpory vieme poskytovať služby väčšiemu počtu zákazníkov.“


Ing. Branislav Horeháj
Výkonný riaditeľ HOUR

Ako vyzerá spoľahlivá a efektívna zákaznícka starostlivosť s pomocou najmodernejších technológií

360° pohľad na zákazníka na jednom mieste

Zákazník chce mať pocit, že sa rozpráva s človekom, ktorý ho pozná. S človekom, ktorý vie prečo naposledy volal. A nechce opakovať údaje, ktoré už vypísal do formulára na stránke. Preto potrebujete mať tieto informácie okamžite po ruke.

Benefity, ktoré získate

Kompletnú históriu prichádzajúcich a odchádzajúcich interakcií (hovorov, e-mailov, chatov…) každého zákazníka.

Pri hovore agent vidí všetky aj nevybavené požiadavky zákazníka.

Integrácia s CRM, ERP a dalšími systémami.

Analýzy obsahu konverzácií, alebo aj emócie zákazníkov.

Efektívne a kvalitné spracovanie interakcie v kontexte zákazníckej histórií.

„Vďaka prechodu na platformu Genesys – Alcatel-Lucent OXE a integrácii WebGAD-u s naším CRM Workflow sa práca operátorov značne zjednodušila, čo klient pocíti výrazným znížením doby vybavenia jeho požiadavky.“

 

Osobný prístup s podporou technológií

Zákazníkov dokážete obslúžiť rýchlejšie a kvalitnejšie zároveň. Vybavíte viac dopytov za hodinu a zároveň budujete personalizované vzťahy. To všetko vďaka automatizácií.

Benefity, ktoré získate

Možnosť rozšíriť tímy starostlivosti o zákazníkov o virtuálnych kolegov - Chatbotov a Voicebotov.

Umelá inteligencia (AI) rozpozná zákazníkov dopyt a dá mu odpoveď, prípadne ho presmeruje na vhodného agenta.

Prepojenie AI so znalostnou bázou aj CRM prináša kvalitnú personalizovanú starostlivosť o zákazníka.

Voicebot vie so zákazníkom komunikovať aj hlasom, vďaka automatickému prevodu textu na reč a naopak.

Biometrické technológie vedia automaticky potvrdiť identitu zákazníka a odhaliť podvodné správanie.

Možnosť proaktívne osloviť zákazníka s personalizovanou ponukou.

dfgfg

„Vďaka Alcasys sme vybudovali moderné Klientské centrum pre širokú verejnosť i vlastnú odbytovú sieť. Centrum je vybavené najnovšou technológiou na platforme Genesys a podporuje všetky komunikačné kanály (hlas, email, chat, FB Messenger, SMS, záznamník). Funkcionality systému ušité nám na mieru umožňujú zabezpečiť vysoký stupeň flexibility a bezpečnosti, zvýšiť dovolateľnosť a zrýchliť spracovanie prichádzajúcich interakcií.“


Mgr. Katarína Májeková
Vedúca oddelenia klientských služieb

Venujte čas zákazníkovi, nie klikaniu

Rýchlosť riešenia požiadavky patrí medzi najdôležitejšie faktory zákazníckej spokojnosti. Vďaka spracovaniu interakcií zo všetkých kanálov v jednej aplikácií odpoviete na dopyty rýchlejšie a kvalitnejšie.

Benefity, ktoré získate

Jedna aplikácia pre komunikáciu so zákazníkmi, ktorú zvládne používať ktokoľvek.

Okamžitý prístup do histórie komunikácie.

Skripty, nápoveda a znalostná báza po ruke, ktoré našepkajú a urýchlia riešenie dopytu.

Umelá inteligencia (AI), ktorá našepkáva podľa kontextu hovoru a histórie.

Predpripravené šablóny reakcií na najčastejšie dopyty.

Automatické hodnotenie a kategorizácia konverzácií podľa témy pre budúce analýzy.

Zastupiteľnosť členov tímu, vďaka zdieľaným informáciám aj know-how.

„So spoločnosťou Alcasys sme riešili technologickú výmenu prvkov kontaktného centra a implementáciu nových služieb, ako sú outbound hovory, emailová komunikácia, chat a integrácia kontaktného centra s CRM systémom. Jednou z výziev celého projektu bolo prepojenie existujúcej infraštruktúry s novými prvkami tak, aby nebola ovplyvnená bežná prevádzka, čo sa podarilo a celý nábeh na novú technológiu prebehol hladko a komfortne.“


Mgr. Richard Stránský
Riaditeľ Zákazníckeho centra

Merajte, sledujte, zlepšujte

Rozhodujte sa na základe faktov, nie pocitov. V reportoch budete vidieť prečo vás zákazníci najčastejšie kontaktujú, ako dlho trvá ich obslúžiť, aj ktorí členovia tímu sú najefektívnejší. Sledovaním trendov viete rýchlo identifikovať príležitosti na zvýšenie efektivity.

Benefity, ktoré získate

Záznamy viete analyzovať z pohľadu obsahu, tém aj emócií.

Detailný prehľad vyťaženosti tímu v reálnom čase.

Dokážete vyhodnotiť výsledky zmeny procesov a zlepšovať sa v čase.

Nazbierané dáta môžeme prepojiť do vášho dátového skladu alebo business intelligence riešenia.

24/7 monitoring umožňuje okamžité riešenie vzniknutých problémov.

Vysoká bezpečnosť
zákazníckych dát

Dáta vašich zákazníkov sú vždy v bezpečí. S dátami pracujeme v súlade s platnou legislatívou o ochrane osobných údajov vrátane GDPR.

100% dostupnosť
a spoľahlivosť

V prípade poruchy sa riešenie automaticky preklopí na záložnú inštanciu. A my sme na telefóne, aby sme problém okamžite odstránili.

Škálovateľnosť
a flexibilita

Riešenie prispôsobíme vašej veľkosti. Keď budete počas sezóny potrebovať väčšie, navýšime kapacitu a všetko bude dokonale fungovať bez prerušenia.

Prípadové štúdie

Porozumieme vašim potrebám, navrhneme vhodné riešenia, dostaneme ich do života a podporíme vás počas celej doby používania


Ako stúpla dovolateľnosť na infolinku o 11 % po implementovaní riešenia
Prípadová štúdia s AHOJ!
Celý článok
Hour zvýšil spokojnosť zákazníkov vďaka vyššej dovolateľnosti
“Dnes vieme optimalizovať procesy tak, aby sme čo najefektívnejšie zabezpečili klientskú podporu bez dopadu na kvalitu.” hovorí zástupca spoločnosti.
Celý článok
BVS vyrieši takmer 10 000 hovorov
Celý článok

Bez partnerov by to nešlo

Našich technologických partnerov si starostlivo vyberáme. Ak splnia naše prísne nároky, budujeme s nimi dlhodobé vzťahy. Tak, aby ste z toho benefitovali vy.