Moderné technológie pre Solutions and Services

 

Spoločnosť Solutions and Services, a.s., člen skupiny Veolia, nahradila svoje on-premises riešenie Genesys Engage s ústredňou Alcatel OXE moderným CCaaS riešením Genesys Cloud, ktoré poskytuje množstvo funkcií, vyššiu efektivitu a užívateľsky prívetivejšie prostredie.

Dodané riešenie:

 

  • Pôvodné call centrum závislé na lokálnom hardvéri bolo plne nahradené cloudovou infraštruktúrou, ktorá zabezpečuje spoľahlivejšiu a efektívnu prevádzku.

  • Modernizácia pripojenia hlasových služieb prechodom z ISDN na SIP. Ten umožňuje priame zakončenie verejnej telefónnej siete v cloude, čím sa eliminuje potreba fyzickej ústredne v dátovom centre zákazníka.

  • Integrácia s interným CRM prostredníctvom na mieru vytvorenej webovej aplikácie, ktorá je plynulo začlenená do prostredia Genesys Cloudu.

  • Integrácia s AWS (Amazon Web Services) umožnila zabezpečenú komunikáciu s internými systémami zákazníka, ktoré nie sú prístupné z verejného internetu.

  • Prechod na novú technológiu bol zabezpečený s dôrazom na prevádzkovú kontinuitu, aby bolo call centrum plne funkčné 24/7.

 

Ing. Michal Vít, MBA,
Manažér projektov zákazníckych služieb a kontaktného centra VEOLIA

„Projekt prebehol nad očakávanie dobre, najmä s ohľadom na potrebu nahradiť pôvodnú agentskú aplikáciu. Operátori si používanie chvália. Napríklad nahrávanie havarijných hlásení je perfektné. Tiež by som rád vyzdvihol špičkovú prácu technických konzultantov Alcasysu.“

Solutions and Services
prechodom získala:

 
 
  • Moderné a jednotné CCaaS riešenie plne prispôsobené potrebám spoločnosti.

  • Službu bežiacu na robustnej AWS infraštruktúre s dostupnosťou cez 99,99 %.

  • Riešenie spĺňajúce všetky nároky GDPR vrátane možnosti priebežného mazania nahrávok.

  • Text-to-speech nástroj, ktorý umožňuje agentom efektívne generovať havarijné hlásenia v reálnom čase.

  • Aplikáciu pre generovanie špecifického reportu pre jednoduchú a prehľadnú prácu s dátami.

  • Kompletné know-how pre prevádzku, správu a rozvoj riešenia naprieč organizáciou.

 

0
potrebných
serverov

 

Kompletná
integrácia do
6 mesiacov

 

Odbavenie
>500
hovorov denne

Prípadová štúdia na stiahnutie:


Solutions and Services

Solutions and Services, a.s. je členom skupiny Veolia, ktorá je popredná globálna spoločnosť špecializujúca sa na environmentálne služby, zahŕňajúce vodohospodárstvo, energetiku a odpadové hospodárstvo. V Českej republike pôsobí od roku 1996 a poskytuje komplexné služby pre mestá, obce, priemyselné podniky aj komerčnú sféru.

Genesys Cloud

Genesys Cloud je popredné svetové CCaaS riešenie s rozsiahlymi funkciami, ktoré je flexibilné, ponúka širokú škálovateľnosť a vysokú úroveň zabezpečenia. Genesys Cloud tiež umožňuje jednoduchú integráciu s ďalšími riešeniami a aplikáciami, čo uľahčuje prechod a zlepšuje celkovú efektivitu. Vďaka rozsiahlemu API, faktu, že je postavený na AWS službách, a vynikajúcej dokumentácii sa riešenie dobre integruje. Genesys Cloud umožňuje realizáciu aj komplexných projektov v relatívne krátkom čase.