
Rast zákazníckej spokojnosti

Rast zákazníckej spokojnosti
MED-ART, spol. s r.o. je veľkodistribútor liekov s celoslovenskou pôsobnosťou, zabezpečujúci služby zo 4 distribučných centier - Bratislava, Nitra, Banská Bystrica, Prešov. Spoločnosť pôsobí na trhu od roku 1991, v roku 2019 dosiahla tržby 347 mil.
Zvýšenie spokojnosti zákazníkov sme dosiahli vďaka efektívnym pracovným procesom implementovaných do nového call centra.
Vybudované telefónne ústredne primárne zabezpečovali príjem objednávok a zákaznícky servis pre klientov MED - ARTu. Časom základná telefónia už nedosahovala potrebnú efektivitu, bola nutná zmena, ktorá by viedla k zvyšovaniu kvality daných služieb a ku spokojnosti zákazníka. Riešenie bolo nové call centrum.
Riešenie od ALCASYSu prinieslo novú technológiu a postupy, ktoré vytvorili účinný systém práce call centra. Aplikácia nových procesov zabezpečila potrebné úkony, ktoré zvýšili výkonnosť práce telesales. Pracovníci call centra vidia na desktope informácie ku každému hovoru, dochádza k zachyteniu požiadavky od zákazníka s možnosťou „call back“. Riešenie prináša i automatizáciu odchádzajúcich volaní podľa plánov vývozu, či on-line monitoring prevádzky s možnosťou operatívnej zmeny nastavení. Detailný reporting umožňuje hodnotiť kvalitu každého obchodného hovoru. Dôležitou súčasťou daného riešenia je i efektívny zber objednávok a zákaznícky popredajný servis.

Prínos ALCASYSu je v dlhodobom koncepčnom procese optimalizácie call centra a špecializovanej agentskej aplikácie NEMO. Našou snahou je prinášať parciálne riešenia, ktorými posúvame vyššie úroveň služieb MED-ARTu
Ján Kostka,
CEO ALCASYS
Zvyšujúce nároky na zákaznícke centrum viedli k vytvoreniu call centra a jeho nových pracovných procesov. Nami navrhnutý systém využíva Outbound kampaňový manažment, špeciálne upravený pre distribúciu a napomáha pracovníkom telesales spracovať každú požiadavku rýchlo a efektívne. Ročne tento tím vybaví viac ako 1 milión hovorov.