1. VŠETKY DOPYTY NA JEDNOM MIESTE
Nie je nič horšie, ako keď vám súčasne pípne messenger, connection request na LinkedIn, smska či máte zmeškaný hovor. O emailoch, ktoré nabehli počas videokonferencie ani nehovoriac.
S podobným problémom zápasia aj kontaktné centrá, kde agentom a agentkám prichádzajú z rôznych komunikačných kanálov dopyty a požiadavky.
Agentom sa často stáva, že zatiaľ čo riešia telefonický dopyt, nabehne im ďalších 5 mailov a 3 správy cez chat na Messengeri. A tak sa ľahko môže udiať, že v závale množstva požiadaviek, pravá ruka nevie, čo robí ľavá a ľavá nevie, čo skôr. Dopyty narastajú, zákazníci čakajú, agenti nestíhajú.
Najkľúčovejšou výhodou Omnichannel kontaktného centra je to, že všetky komunikačné kanály: hovor, sms, chat, video, Facebook, Messenger či WhatsApp - združuje na jedno miesto. Agenti tak vidia všetky dopyty a nestrácajú čas preklikávaním medzi rôznymi platformami. Okrem toho sa daný dopyt pridelí operátorovi, ktorý je voľný a zároveň má špecifickú zručnosť, napríklad ovláda maďarčinu a môže tak hovoriť s klientom, ktorý iný jazyk neovláda dostatočne.