Radi by sme Vám predstavili naše kľúčové riešenie Alcatel-Lucent RainbowTM. Alcatel-Lucent RainbowTM je cloud-based služba na úrovni enterprise riešenia (Unified Communication as a Service-UCaaS), ktoré spája ľudí a systémy.
S hybridným cloudovým prístupom ponúka Rainbow globálne riešenie pre biznis kolaboráciu a komunikáciu s prepojením na existujúce PBX systémy. Rainbow rieši špecifické potreby koncových zákazníkov, od malých spoločností (SMB), až po nadnárodné korporácie, ktoré vyžadujú jednotný štandard komunikácie v rámci svojich komplexných informačných technológií, geografických oblastí a integrácie, do svojho podnikateľského prostredia.
Služby Rainbow UCaaS sú dostupné z akéhokoľvek zariadenia: desktop (PC / MAC a Web) alebo mobilný smartfón (iOS a Android). Rainbow sa môže integrovať s produktmi Alcatel lucent Enterprise OXO Connect a OmniPCX Enterprise, ale aj s IP ústredňami tretích strán od rôznych dodávateľov (Cisco, Avaya, Asterisk,...).
Main features
App for PC/Nb (Windows/Mac), Smartphone (Android/ iOS), tablet (Android) |
|
COLLABORATION |
|
User self-enrolment and profile management | |
Team collaboration (bubbles) | Up to 300 participants |
Company and public channels (broadcast news) | Create, Manage, Follow |
Unlimited search (people, bubbles, channels, messages, companies) | |
Member network, member groups, business contacts | |
Guest access | |
Conversation management | |
Persistent chat (1 on 1, group chat) | |
Presence information | |
Built-in voice and video calling, screen/app sharing | Up to 30 participants |
File sharing, storage | 20 GB of storage |
Call history | |
Recording (1 on 1) | |
Calendar information | MS Office 365 Exchange Online, Google Calendar |
Microsoft Outlook plug-in (includes contact search and web/audio conference scheduling) | |
Microsoft Office 365/Azure Active Directory (AD) contact search | |
CONNECTED PBX TELEPHONY |
|
OmniPCX Enterprise, OXO Connect | |
Business phone control (with single call management) | |
Phone presence | |
Call logging | |
Any device (choose and control any phone) | |
VoIP calling (to PBX extensions, to public phone numbers) | |
Caller identification, user search | |
Second call management, 3-way call, call forwarding | |
Voicemail (visual interface, notifications, call) | |
EMBEDDED CONNECTORS |
|
Third-party PBX connectors (Avaya, Cisco, NEC, Mitel) | |
Rainbow Click2Call connector for Google Chrome | |
Microsoft Teams connector | |
SECURITY and COMPLIANCE |
|
Region-based data residency Four regional platforms: EMEA, NA, APAC and CALA Data Centers in France, Germany, Canada, Singapore, China and Sao Paulo | |
Data encryption at rest and in transit (AES-256) | |
Single Sign-On (SSO) | Administrate |
Certified ISO/IEC 27001 Information Security Management System | |
Certified Health Data Hosting (HDS) in France | |
EU General Data Protection Regulation (GDPR) | |
ISO/IEC 27018 Protection of Personally Identifiable Information | |
ISO/IEC 20000-1 Information Technology Service Management | |
ADMINISTRATION and SUPPORT |
|
Digital Help Center | |
Company administration and control | Multiple administrators |
Custom company logo, custom company banner | |
Usage reporting | |
Company domain name management | |
User provisioning and deprovisioning | CSV file, Microsoft Azure AD |
Help desk | 24/7 support with 20 minutes first response time |
Uptime | 99,5% guaranteed uptime SLA |
Rainbow bol, okrem iných, vybraný francúzskou vládou ako jedna z dvoch komunikačných platforiem pre všetky ministerstvá, mestá, nemocnice a firmy s majoritným podielom francúzskej vlády. Rainbow obstál vo výberovom konaní proti tradičným firmám ako Gafa, Cisco a BATX, ...... V Belgicku vybrali služby Rainbow pre Digipolis - ICT servisná firma pre mestá Gent a Antverpy. Ministerstvo pre digitalizáciu zvolilo Rainbow ako riešenie pre Audio conferencing a Web conferencing multimedia.
V prípade záujmu o poskytnutie ďaľších informácii, sa môžete na nás obrátiť na info(na)alcasys(tecka)eu alebo na telefónnom čísle +421 232 327 711 .
Ing. Stanislav Klimovský, Sales Director