
Zákaznícka skúsenosť 2025: 7 trendov, ktoré definujú budúcnosť a ako na ne reagovať
Celý článok
Masívne zvýšenie efektivity kontaktného centra spoločnosti Jessenius
Celý článok
Etická AI v kontaktných centrách: Prečo je strategickou nevyhnutnosťou?
Celý článok
Automatický prepis hovorov a AI analýza emócií
Celý článok
Výhody CCaaS oproti tradičným kontaktným centrám
Celý článok
Moderné technológie pre Solutions and Services
Celý článok
Hladký prechod na moderné CCaaS riešenie
Celý článok
Ako zlepšiť Customer Experience a Employee Experience súčasne?
Celý článok
Ako sme pripravili dátovú infraštruktúru pre ďalšie dekády
Technologická príprava na nadchádzajúce roky je veľkou výzvou pre každú firmu
Celý článok

Ako technológia prekonala prekážky pandémie
Prípadová štúdia o technologickom riešení pre zdravotnú poisťovňu Dôvera.
Celý článok

Trendy call centier v roku 2023
Odvetvie kontaktných služieb sa neustále vyvíja. Inak tomu nie je ani v roku 2023. Pozrime sa spoločne na trendy, ktoré tento segment formujú.
Celý článok

Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách
Prípadová štúdia o spolupráci so Železničnou spoločnosťou Slovensko.
Celý článok

Ako umelá inteligencia pozdvihuje call centrá
Celý článok
Automatizácia a robotizácia ako ju nepoznáte
Celý článok
Ako stúpla dovolateľnosť na infolinku o 11 % po implementovaní riešenia
Prípadová štúdia s AHOJ!
Celý článok

Prečo je dôležitá pozitívna zákaznícka skúsenosť?
Celý článok
Čo znamená pre firmu zavádzať omnichannel?
Celý článok
Výsledky prieskumu potrieb zákazníckych centier v 2021
Výsledky prieskumu potrieb zákazníckych centier v 2021
Celý článok

Získajte náskok pred konkurenciou! 10 trendov v kontaktných centrách
Celý článok
6 dôvodov, prečo je Omnichannel žiadaným riešením pre kontaktné centrá
Celý článok
Prostredie agenta - Agentská webová aplikácia
Celý článok
Video | Omnichannel kontaktné centrum
Celý článok
Facebooková komunikácia v kontaktnom centre
Celý článok
Hlasové služby a integrácia s CRM
Noví klienti denne pribúdajú, mnohí sa vracajú naspäť, iní odchádzajú. Ako sa nestratiť v stovkách informácií, čísel a požiadaviek?
Celý článok

Genesys Cloud
Cloudové řešení postavené na technologii Amazon Web Services (AWS) - bezpečné prostředí, které se svým výkonem vždy přizpůsobí potřebám zákazníka.
Celý článok

Alcatel-Lucent Rainbow
Celý článok
ALCASYS Vám pomôže s rýchlym prechodom na home office
V prípade, že potrebujete riešiť HomeOffice pre Vašich pracovníkov, obráťte se na nás.
Celý článok
