Novinky z balóna

Pre správne strategické rozhodnutia potrebujete nadhľad. Preto raz za čas píšeme o technológiách, projektoch a produktoch, o ktorých by ste mali vedieť.

Funkcia, ktorá vám ušetrí čas a nervy – Automatická kategorizácia správ pomocou AI

Celý článok

Zákaznícka skúsenosť 2025: 7 trendov, ktoré definujú budúcnosť a ako na ne reagovať

Celý článok

Masívne zvýšenie efektivity kontaktného centra spoločnosti Jessenius

Celý článok

Etická AI v kontaktných centrách: Prečo je strategickou nevyhnutnosťou?

Celý článok

Automatický prepis hovorov a AI analýza emócií

Celý článok

Výhody CCaaS oproti tradičným kontaktným centrám

Celý článok

Moderné technológie pre Solutions and Services

Celý článok

Hladký prechod na moderné CCaaS riešenie

Celý článok

Ako zlepšiť Customer Experience a Employee Experience súčasne?

Celý článok

Ako sme pripravili dátovú infraštruktúru pre ďalšie dekády

Technologická príprava na nadchádzajúce roky je veľkou výzvou pre každú firmu
Celý článok

Čo priniesla spolupráca SSE & Alcasys

Čo priniesla spolupráca SSE & Alcasys
Celý článok

Ako technológia prekonala prekážky pandémie

Prípadová štúdia o technologickom riešení pre zdravotnú poisťovňu Dôvera.
Celý článok

Trendy call centier v roku 2023

Odvetvie kontaktných služieb sa neustále vyvíja. Inak tomu nie je ani v roku 2023. Pozrime sa spoločne na trendy, ktoré tento segment formujú.
Celý článok

Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách

Prípadová štúdia o spolupráci so Železničnou spoločnosťou Slovensko.
Celý článok

Ako umelá inteligencia pozdvihuje call centrá

Celý článok

Automatizácia a robotizácia ako ju nepoznáte

Celý článok

Ako stúpla dovolateľnosť na infolinku o 11 % po implementovaní riešenia

Prípadová štúdia s AHOJ!
Celý článok

Prečo je dôležitá pozitívna zákaznícka skúsenosť?

Celý článok

Čo znamená pre firmu zavádzať omnichannel?

Celý článok

Výsledky prieskumu potrieb zákazníckych centier v 2021

Výsledky prieskumu potrieb zákazníckych centier v 2021
Celý článok

Získajte náskok pred konkurenciou! 10 trendov v kontaktných centrách

Celý článok

6 dôvodov, prečo je Omnichannel žiadaným riešením pre kontaktné centrá

Celý článok

Prostredie agenta - Agentská webová aplikácia

Celý článok

Video | Omnichannel kontaktné centrum

Celý článok

Facebooková komunikácia v kontaktnom centre

Celý článok

Hlasové služby a integrácia s CRM

Noví klienti denne pribúdajú, mnohí sa vracajú naspäť, iní odchádzajú. Ako sa nestratiť v stovkách informácií, čísel a požiadaviek?
Celý článok

Genesys Cloud

Cloudové řešení postavené na technologii Amazon Web Services (AWS) - bezpečné prostředí, které se svým výkonem vždy přizpůsobí potřebám zákazníka.
Celý článok

Alcatel-Lucent Rainbow

Celý článok

Ako „kvalita“ zabila Customer eXperience

… a pár tipov, ako ju práve Kvalitou podporiť
Celý článok

ALCASYS Vám pomôže s rýchlym prechodom na home office

V prípade, že potrebujete riešiť HomeOffice pre Vašich pracovníkov, obráťte se na nás.
Celý článok

Poďme komunikovať

Spoločne nájdeme cestu, ako dosiahnuť vaše ciele.

Kontaktujte nás